Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • Various Activities at KAHRAMAA booth in Darb Al-Sa’ai

    10.12.2017
    Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” marks Qatar National Day which falls on 18th December by taking part in the annual celebrations. KAHRAMAA has a prestigious booth at Darb Al-Sa’ai, within ...
  • KAHRAMAA Holds the Annual Business Planning Forum

    03.12.2017
      ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” has organized the Annual Planning Forum 2017; led by Corporation’s President H.E. Eng. Essa bin Hilal Al-Kuwari under the theme of (KAHRAMAA Towards ...
  • KAHRAMAA Holds Performance Q3rd 2017

    15.11.2017
    Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” recently held the Corporate Performance Review (CPR) of the 3rd quarter 2017 to review corporate performance. The meeting was chaired by KAHRAMAA President ...
  • A Distinguished Participation of KAHRAMAA in Qatar Sustainability Week 2017

    01.11.2017
    Under the patronage of H.E Sheikh Abdulla Bin Nasser Bin Khalifa Al-Thani, the Prime Minister and Minister of Interior; Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” participates in Qatar Sustainability ...
  • KAHRAMAA Organizes a Blood Donation Campaign

    27.10.2017
    ​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA”; represented in Health, Safety & Environment Department, organized a Blood Donation Campaign in collaboration with Blood Donor Center at Hamad Medical ...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 »
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.