Skip Ribbon Commands
Skip to main content
27.10.2017

KAHRAMAA Organizes a Blood Donation Campaign

​Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA”; represented in Health, Safety & Environment Department, organized a Blood Donation Campaign in collaboration with Blood Donor Center at Hamad Medical Corporation.  It comes within KAHRAMAA social responsibility and endeavor to strengthen communication and cooperation with the health institutions in the State.
 
This initiative came in order to promote the blood storage of the State and to highlight KAHRAMAA’s role as a leading Corporation that gives high priority to social responsibility.
The campaign has been started from 08:00 am to 02:00 pm in front yard of KAHRAMAA Main Building, where a mobile vehicle unit has been provided for blood donation with its medical and nurses stuff. 
KAHRAMAA employees chose to respond to that call of duty by voluntarily donating their blood to patients and those who lose their blood at accidents to contribute to fulfill the need of HMC Blood Donor Center, as a humanitarian and national duty. This event contributed in promoting the values of giving and mercy as well as raising awareness of the benefits related to blood donation for donor and its importance in saving people’s live.    
This campaign is a part of KAHRAMAA’s role in communication and contribution to serve community and disseminate awareness of the importance and benefits related to blood donation. 
It is worth to mention that KAHRAMAA is committed to continue organizing and promoting such events in support for the community around us.
  
Back To All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.