Skip Ribbon Commands
Skip to main content

Privacy Policy

Introduction
This website is owned and operated by Qatar General Electricity & Water Corporation (“KAHRAMAA”).  Your access to this website is subject to these terms and conditions and any notices, disclaimers or conditions contained in different sections of the website.  By using this website you agree to be subject to these terms of access and indemnify KAHRAMAA from and against all liabilities resulting from your failure to observe these terms.

Legal Authorities
These terms of access are governed by the laws in force in the state of Qatar and you submit to the exclusive jurisdiction of the courts of Qatar in determining any dispute concerning these terms of access or your access to this website.
 
Modifications of Terms
KAHRAMAA may modify at any time these terms of access and you agree to continue to be bound by the amended terms by continuing to use the website.  KAHRAMAA will give you notice of these changes by publishing revised terms of access on the website but KAHRAMAA will not separately notify you of the changes that have been made.

Suspension or Termination
The provision of this website may be suspended or terminated by KAHRAMAA at any time without notice and with immediate effect.
 
Copyright and Trademarks
KAHRAMAA owns all copyright in the content of this website. 

KAHRAMAA – KM – كهرماء – Qatoura  قطورة – Kahroub كهروب  and each of their logos are trademarks of Qatar General Electricity & Water Corporation "KAHRAMAA". Other trademarks used on the website are either owned by KAHRAMAA or KAHRAMAA is licensed to use
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.