Skip Ribbon Commands
Skip to main content
  • Extension of Distribution Network (Phase 5) -Package B

    ​Extension of Distribution Network at Doha & Vicinity – Phase V  comprises Extension & Looping of DI pipes and fittings for Water Distribution network of diameters ranging between 100mm to ...
    01.08.2013
    01.08.2015
  • Management II for Mega Reservoirs

    ​Project management Services that include review of design and tender documents for the Mega Reservoirs construction packages prepared by the detailed design and site supervision consultant, perform ...
    01.07.2013
    30.09.2016
  • Construction of KM Customer Contact & AMI Center

    ​The proposed customer contact and AMI centre is located at Al Thumama south of Doha. The building comprises Basement, Ground and Two floors and a service area with total built up area of 18,092 ...
    01.07.2013
    01.04.2015
  • Consultancy for Water Quality Ass. Lab

    ​Design, preparation of tender & contract documents and site supervision for the construction contract of Water Quality Assurance Laboratory Building situated inside KAHRAMAA Complex at Al ...
    01.05.2013
    31.03.2016
  • KSMSE Phase 2

    ​KAHRAMAA Strategic Management System Enhancement Project. The project aims to enhance management system at Qatar General Electricity &Water Corporation "KAHRAMAA" and ...
    15.03.2013
    15.12.2015
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.