Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Reduce Your Bill

Office

Bedroom

Majles

Salon

Kitchen

Garage

Basment

News

QDB & KAHRAMAA Organize the 3rd Forum of Buy Local Products

  ​Qatar Development Bank (QDB), in collaboration with Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA”, have organized the 3rd edition of “Buy Local Products Forum” in order to support and localize businesses in elec ...

KAHRAMAA Organizes an Initiative of World Humanitarian Day

​Within its social responsibility, Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA”; represented in National Program for Conservation & Energy Efficiency “Tarsheed”, has hosted events of “World Humanitarian Day” th ...

KAHRAMAA Organizes the second Forum for Creativity & Innovation

  Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” has organized the second forum for Creativity and innovation on Tuesday, August 15, 2017 at KAHRAMAA Awareness Park under the theme of “Achieving Vision with a Creati ...

KAHRAMAA Launches a Creative & Innovative Website " A creative Fingerprint "

Towards creating an innovative environment, Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” has launched an electronic website for creativity and innovation “A Creative Fingerprint” in order to encourage the corporati ...

KAHRAMAA Implements the First Electricity Substation for Q-Rail

Qatar General Electricity & Water Corporation “KAHRAMAA” has succeeded in achieving its strategic plans via generating the first electricity plant that serves Qatar Rail Company in Ras Abu Fontas area to provide Doha Metro Pro ...
All News
×

Call Center 991

​Our KAHRAMAA call center is available to assist you with general information concerning your bill payments, new and current connections. It is a 24 hours electricity and water emergency and response center; you can report your problem or concern and follow up the progress of the response.
The 991 call center uses an auto-response system to help you minimize queuing time on the phone and speak to a call center agent. You must have your electricity and water number ready to use this service.

Call 991, KHARAMAA's 24/7 Electricity and Water Emergency and Incident help line; the Call Center opens 24 hours a day, 7 days a week.

مركز الاتصال 991

​يعمل مركز اتصالات كهرماء لتزويدك بمعلومات عامة تتعلق بدفع فواتيرك، والتوصيلات الجديدة والحالية، ويعمل المركز على مدار الساعة للاستجابة لطوارئ الكهرباء والمياه. يمكنك الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض و تتبع إجراءات الاستجابة.
يطبق  مركز الاتصال 991 نظام نظام الرد التفاعلي (IVR)، ليساعدك على تقليل وقت الإنتظار على الهاتف والتحدث مع مشغل البدالة. ويجب أن يكون رقم الكهرباء والمياه في المتناول ليمكنك استخدامه أثناء الاتصال. ويعمل موظفو خدمات المشتركين في خدمتكم خلال ساعات الدوام من السبت إلى الخميس من كل أسبوع.
إتصل بـ 991، مركز الإتصال لطوارئ الكهرباء والمياه الذي يعمل 24 ساعة/ 7 أيام، على مدار الأسبوع.

×

خدمة "الوتس اب " 30303991

أطلقت كهرماء خدمتها الجديدة والمميزة على برنامج التواصل الاجتماعي " الوتس اب" على الرقم "30303991" لتعزيز جسور التواصل بينها وبين مشتركيها، بحيث يستفاد عبر هذه الخدمة من مزايا السرعة في ارسال الملاحظات والإجراء . فقد طبقت هذه الخدمة لتساعدك في الإبلاغ عن أي مشكلة أو عارض والتقاط الصور للمشكلة وارسالها بشكل سريع.